Empangan Pertak,Kuala Kubu Part 2

22/5/10 minggu kedua aku pegi tempat ni....kali ni cambiasa aku ditemani adik beradik ipar wan,izah,jamil (beras aku) dan 3 orang sahabat Bebudak Lubuk.Net Bdboy,Rosdi dan Serol Jp.Net
dari kanan aku,Bdboy,Rosdi Dan Serol

Minggu ni memancing agak boring sikit sebab tak dapat ikan besar cam minggu lepas tapi spesis baung bolih tahan gak lah kecik nya besar dua jari dan ikan yang bolih dibanggakan sekadar cam serol dapatlah bolih lah tak lah kupau trip ni...hihihihi jadilah.
Lokasi Jambatan Besi, Rasa
Ikan Lampam.
Teknik Bottom

walau pun bagi aku trip ni nampak terkujat tapi aku rasa banyak tip ilmu aku dapat kongsi bersama ngan kaki pancing yang hardcore cam Bdboy... uikk lasak tul budak ni meredah cam nak pegi perang abis halangan yang menganggu tempat memancing di cantas/tebas nya...bertuah rasa nya dapat bersama ngan Bdboy pantang di ajak beralih tempat dia follow je.
macam biasa gak tempat aku pegi minggu lepas empangan Pertak,ampang Pecah dan Jambatan besi Rasa emmhh mungkin dilain kali aku rasa nak pegi tempat baru ariel Rasa gak nama tempat tu Rumah Hijau dekat ladang SKC info ni aku dapat dari sorang otai mancing kat situ yang mengatakan rumah hijau tu ikan bolih tahan gak...emmhhh tak cuba tak tahu bro takat dengar cerita je tak guna hihihi...mungkin aku rasa 1 hari nanti aku akan terjah tempat tu..tapi tak tahu bila

Tunggu episod Jom Terjah Rumah Hijau dekat Rasa...akan datang





No comments:

Post a Comment